Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد جست و جوی گوگل

اشتراک تصوير صفحه نمايش

مثلث

ریاضی و کامپیوتر - فناوری اطلاعات - علوم پایه

اشتراک تصوير صفحه نمايش

روش‌هاي گوناگوني براي انجام اين کار وجود دارد. اگر چه اين روش اصولا براي ساده‌تر کردن اين امور به وجود آمده است اما جالب اين جاست که خود اين کار نيازمند آموزش است.

کاربران زيادي هستند که نمي‌دانند Remote Desktop چيست و چگونه کار مي‌کند. صادر کردن مجوز، ارسال مجوز و لغو اجازه، اگر چه مسائلي بسيار ابتدايي و ساده هستند اما در موارد بسياري اين گونه مسائل خود به يک مشکل تبديل مي‌شوند؛ به طوري که دست آخر رفع ايراد حضوري بهتر از استفاده از نرم‌افزارهاي پيچيده است. اين جاست که استفاده از ScreenLeap بسيار گره‌گشا خواهد بود.

براي ارسال تصوير صفحه‌نمايش از طريق ScreenLeap بايد اين کارها را انجام دهيد. ابتدا وارد سايت ScreenLeap.com شويد. سپس دکمه Share Your Screen را فشار دهيد.

در ادامه لينک توليد شده را به هر شخصي که دوست داريد صفحه شما را مشاهده کند، ارسال کنيد. براي دريافت تصوير از اين طريق، لينک دريافتي را در مرورگر وارد کنيد تا تصوير را مشاهده کنيد.

نکته جالب اين جاست که براي استفاده از اين نرم‌افزار تنها به JRE و يک مرورگر نيازمند هستيد. تمام پلتفورم‌هايي که قابليت اجراي جاوا را دارند، مي‌توانند گيرنده و يا فرستنده تصاوير باشند.

نکته قابل توجه ديگر اين است که به طور همزمان مي‌توان لينک دريافت تصوير صفحه‌نمايش را در اختيار چند نفر قرار داد تا افراد بيشتري بتوانند از اين طريق صفحه‌نمايش به اشتراک گذاشته شده را ببينند. اگر کمي خلاقيت را چاشني کار کنيد خواهيد فهميد که داشتن يک کلاس درس اينترنتي از اين راه بسيار ساده به نظر مي‌رسد.

دقت داشته باشيد که براي داشتن تصويري با کيفيت و نرخ فريم بالا، به اينترنتي با پهناي باند مناسب نيازمند خواهيد بود. در ضمن نکات ايمني مربوط به JRE را در هنگام استفاده از اين سايت، رعايت کنيد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  برچسب:,ساعت   توسط سيد محمد رضا علوی صدر (زارعی)